samedi, janvier 12

South Kensington

Lace, lace, lace!

Hello! Today I went sales shopping in central London and I can tell I am really happy about what I bought (you can see some of my purchases on the first picture and on my Instagram: lunaattar). Yes I actually am happy even though I may look a bit angry on the picture below... oups!
Moreover, it is the first time I am taking out my new baby: my (kind of) navy blue Prada bag that I got for my birthday! In case of you didn't know, my birthday was on the 29th of December and I am 19 now. #coolstorybro. Anyway, I hope you're planning to sales shopping too because it is just the best time ever to go shopping! Get some new garments for this new year and enjoy it to the max ;)

Hello! J'ai été faire les soldes dans le centre de Londres aujourd'hui et je peux vous dire que je suis trop happy de ce que j'ai acheté (vous pouvez voir quelques uns de mes achats sur la première photo et sur mon Instagram: lunaattar). Oui en effet, je suis contente même si je peux paraître assez énervée sur la photo en-dessous...oupsi!
En pluuuus, c'est la première fois que je promène mon nouveau bébé: mon beau Prada bleu que j'ai eu pour mon anniversaire! Au cas où vous ne le saviez pas, mon anniversaire était le 29 décembre et ouioui j'ai 19 ans maintenant. #mavie. Bref, j'espère que vous avez prévu de faire les soldes parce que c'est le meilleur moment pour les faire! Allez vous acheter des nouveaux trucs cools pour cette nouvelle année et faites vous plaisir ;)



I also went to Victoria & Albert Museum in South Kensington as I'm in love with this museum.
The Café is such a dreamy place!

Je suis aussi allée au Musée Victoria & Albert (qui est vraiment sublime) comme je suis une fan absolue de ce musée.
Le café est un endroit de rêve!

Coat: Topshop - Bag: Prada - Boots: Zara - Leggings: Zara

x

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...