samedi, mai 18

OH COCO!

Jacket: Mango - Top: Forever 21 - Jeans: (old) Pull&Bear - Shoes: Zara - Clutch: Chanel (Grandma's one) - Bracelet: Chanel - Rings: Vintage

Guys, don't worry. Despite how my face looks, (unhappy), I'm actually totally fine.
I'll never get enough of Chanel goodies though. "Oh Coco!" - that's how I would describe the Maison of Couture. If I ever have a puppy (that could be soon) I would name it Coco. Yes, I know. It's cliché.
I wore one of my fav jackets of my closet, simple, classy, blue navy, and well-cut: a pearl. An item from the Spring 2013 collection in Mango. By the way, I'm the one who ripped those jeans ages ago, I feel like a 14 year-old girl again. "I'm such a rebel Mum".
Have a lovely, sunny, crazy Saturday!

Pas d'inquiétude. Derrière l'apparence que je donne à cause de la tête que je tire, tout va pour le mieux dans le meilleur des mondes.
Je pense que je ne me lasserai jamais de mes bébés Chanel. "Oh Coco!" - c'est ainsi que je décrirais la Maison. Si jamais, un jour, je tiens à avoir un chien (ce qui est très très probable), je le nommerais Coco. Oui, je sais. C'est cliché.
Je porte une de mes pièces coup de coeur de mon placard: une veste Mango de la collection Printemps 2013. Simple, classe, bleu navy, bien coupée: une vraie perle.
Au fait, oui c'est moi qui ai troué ce vieux jean il y a des années, je me sens comme projetée en l'an 2007, mes 14 ans, "Maman laisse-moi je suis une rebelle".
Faîtes les folles, les fous, tout, on est samedi, c'est parti!

Luna, with love.

Don't forget to follow me on:

7 commentaires:

  1. Dios mio!! eres todo un descubrimiento, me encanta tu estilo!
    Acabo de descubrir tu blog y me encanta!!
    Te sigo, te invito tmb a visitar mi blog y conocernos un poquito más.

    kiss kiss. V
    www.infrontrowstyle.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hola cutie!
      Me encanta tu blog tambien! Muchas gracias bella!!
      No problema
      Besos,

      Luna

      Supprimer
  2. Hello! I saw you in Dharia´s closet you have a great sense of style, and now I can see you have a great blog too... Come visit my blog anytime you want, you´ll be always welcome there ok!
    kisses
    www.petitgraphie.blogspot.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you so much my dear! I can tell the same about your blog :)
      Huggies,

      Luna

      Supprimer
  3. Me encanto tu blog guapa! Ya tienes una nueva seguidora!
    el look me encantan, los pantalones son geniales!! te espero por mi blog, besitosss

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Muchassss gracias bella Joumi!!
      Me encanta tu blog y tu estilo!
      Besos besos,

      Luna

      Supprimer
  4. Nice look :D
    Do you want we to follow each other??
    Please check out my blog and let me know :D
    xoxo
    http://fashionalatic.blogspot.com

    RépondreSupprimer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...