jeudi, mai 16

Love for the Mini Diana

Dress: H&M - Jacket: Mango - Belt: Forever 21 - Shoes: Zara - Sunglasses: Vintage - Watch: Marc by Marc Jacobs - Hat: Monoprix Kids - Rings: Vintage

Buongiorno loves! Today I decided that red would be my favourite colour and that my mini Diana would be my fashion accessory of the day. By the way, it is more than fantastic to feel summer coming again! Hat, retro sunnies, messy hair, red lipstick, little dress... I mean, I couldn't get "summerier" than that. And obviously, let's not forget my belt because it's T H E accessory that brings love in the outfit!
Tell me what you think girls, and answer to the question of the day: what's your favourite summer item?

Don't forget to like my Facebook page >>> heeeeere <<<

Bonjour les filles! Aujourd'hui j'ai décidé que rouge allait être ma couleur préférée, puis que ce mini Diana (cadeau génial de Papa) serait mon accessoire fashion du jour. D'ailleurs, c'est plus que magnifique de sentir l'été arriver, il était temps! Et oui, chapeau, lunettes rétro, cheveux dans le vent, rouge à lèvres, petite robe... Bref, je ne pouvais pas faire plus "été" que ça. Puis évidemment, n'oublions pas ma ceinture super cool car c'est T H E accessoire qui apporte de l'amour à ma tenue!
Dîtes moi ce que vous en pensez les filles et répondez à la question du jour: Quel est votre pièce coup de coeur de l'été?

N'oubliez pas d'aimer ma page Facebook >>> iciiiii <<<

Bisous bisous
Luna

Facebook  Twitter  Instagram  Bloglovin

Photos by Baptiste

6 commentaires:

  1. Really great outfit, love the colors!

    www.twintwosome.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. gorgeous look & photos!!!

    http://malohatbb.blogspot.ru/

    RépondreSupprimer
  3. You are so lovely!
    This red dresss is very cute ♥♥

    RépondreSupprimer
  4. Here are the links, thank you so much! I totally loved this outfit! http://dhariascloset.blogspot.mx/2013/05/extraordinary-luna-from-france-and-in.html and https://www.facebook.com/Dhariascloset :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. I'm the one that has to thank you dear, I'll read the article in a bit ! Thanks again lovely !! <3

      Supprimer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...